Nuffnang Ads

Sunday, December 15, 2013

C.O.M.L - Chapter 008 - Pengalaman Kerja

Salah satu syarikat aku...

Sebelum tu, Life Ink ini aku wat design...

Sampel Busines Card

Sampel Flyers


Daripada jd runner kt pjbt De, kepada Telesale di pjbt Angah. Pastu berniaga Dim Sum dan Pau. Kemudian jaga restoran Angah, longkai sebagai Callman, dan kini menjadi photographer di sebuah syarikat production...



Daripada menjadi photographer, aku mula belajar menjadi seorang journalist. dan kini jadilah aku sebagai seorang photojournalist... Setakat ini pengalaman paling bermakna buat aku sbg photojournalist ialah, ketika di Gaza, bumi Palestine.

Egypt

Egypt
Tanah Egypt, sempadan Gaza

Sudah pijak bumi Palestin

Jurupandu kami...

Menteri Penerangan...

Belakang itu bangunan yang musnah dibom rejim Zionis


No comments:

Post a Comment