Nuffnang Ads

Sunday, December 15, 2013

C.O.M.L - Chapter 007 - Longkai


Sebagai seorang callman, kije aku adalah longkai... ya, baru-baru ni ada kua filem Longkai... tula kije aku... tolong orang yg mengalami kereta eksiden dan buatkan claim insurans... tp dalam cite Longkai tu aku tak pernah buat kije jahat mcm tabur paku atau minyak pelincir...

salah tu, dan workshop aku tak pernah ajar buat benda2 mcm tu...

first kes yg aku dpt sbg seorng callman ni, sebijik lori 3tan yg membawa ayam, terbalik di lebuhraya Mahameru, kira-kira jam 3am... driver dia cedera sket aje tp apa yg best, kitorang sibuk menangkap ayam yg terlepas atas highway tu... hohoho...


Antara kereta-kereta yang ditimpa kemalangan....










Kija callman ni juga byk cabaran dan dugaannya... dan ketika ini aku masih seorang callman...





Malang tidak berbau....
Save nombor aku, jika perlukan bantuan....
24jam....

019 3181238
012 3614567

No comments:

Post a Comment